Wednesday, April 25, 2012

Beralih angin..

Sebulan ni memang saya makan gaji buta..
Banyak kerja2 saya dah ditransferkan ke Kokde..
So kerja saya melangut dekat meja..
Tengok movie.. Tengok Running Man *sambil peluk bantal petak*..
Heaven sangat2...

Tapi sesungguhnya saya kebosanan..
Bangun seawal 6pagi.. Jam 7.15pagi dah ada dalam LRT..
Jam 8pagi dah ada dekat office..
Kemudian check2 email office..
Kemudian turun bawah beli makan pagi...
Naik office semula, makan..
Kemudian buka forum Cari, tengok thread Gossip, tengok thread Isu Semasa, tengok thread Peristiwa Dunia..
Dan yang paling lama kalau tengok thread Lagenda & Mitos..

Jam 11pagi saya check-in bilik stor buku dekat belakang...
Kemudian tido.. Zzzz....

Kul 2petang saya pergi beli refreshment untuk kelas..
Kemudian duduk melangut dekat meja lagi...

Jam 4.30petang saya dah mula mengemas2 meja...
Jam 5petang, call Bos..

"Bos, i nak balik.." kata saya..
"Pergilah balik", kata bos saya..
"Yeyy!" kata saya dan meletakkan telefon..

Baik kan bos saya.. Hehehe..

Kenapa saya makan gaji buta selama sebulan ini..
Ini kerana saya telah menghantar tender dimana servis saya akan tamat pada 31 May 2012.
Pada 4 June saya bakal memulakan kerja baru..

Jadi saya harus menggunakan honeymoon time saya sebaik mungkin.. Ngeeee~


Nota Kaki: Saya harap tempat baru saya seronok dan mendapat bos yang baik macam bos saya di sini.. Amin...

0 comments:

Post a Comment